Notis Penangguhan Kaedah Panggilan Video Bagi Pengguna Portal Ezbiz
Pelanggan yang dihargai,Dimaklumkan perkhidmatan penggunaan kaedah panggilan video bagi pengaktifan id pengguna portal Ezbiz Online ditangguhkan berkuatkuasa 1 ogos 2024. Pelanggan boleh menggunakan perkhidmatan berikut untuk pengaktifan akaun pengguna Ezbiz Online:1. Kiosk Tap.It berhampiran; atau2. Kaunter Perkhidmatan SSM yang berhampiran Seterusnya...
Arkib» baca selanjutnya..
Extension Of Deadline For Beneficial Ownership Information Submission To 30 September 2024
The Companies Commission of Malaysia (SSM) has extended the initial three-month time frame for updating and lodging beneficial ownership information with the Registrar from 1 April 2024 to 30 June 2024, to another three months ending 30 September 2024.For further...
Arkib» baca selanjutnya..
Suruhanjaya Syarikat Malaysia Customer Care (SSMCC)
Suruhanjaya Syarikat Malaysia Customer Care (SSMCC) membantu anda menyelesaikan pertanyaan, aduan dan lain-lain perkara berkaitan produk dan perkhidmatan yang ditawarkan oleh SSM menerusi perkhidmatan platform terbaharu kami. Platform terbaharu ini memberikan pengalaman pelanggan yang lebih baik.Waktu operasi kami adalah dari...
Arkib» baca selanjutnya..