Pengumuman: Serah Simpan Mandatori Maklumat Pemunyaan Benefisial Tamat Pada 30 September 2024
Tempoh serah simpan maklumat pemunyaan benefisial yang bermula pada 1 April 2024 telah tamat pada 30 September 2024 seperti yang dinyatakan dalam "Practice Directive No. 9/2024 : Lodgement of Beneficial Ownership Information under the Companies Act 2016 through e-BOS" bertarikh...
Archive» Read more..
Notis - Sistem MBRS 2.0 Go Live Bermula 25 September 2024
Sistem MBRS 2.0 telah Go Live pada 25 September 2024. Pengguna MBRS perlu memuat turun mTool 2.0 MBRS bagi membolehkan serah simpan dibuat melalui mPortal 2.0. Bagi maklumat lanjut, sila layari soalan lazim di portal rasmi SSM, www.ssm.com.my.SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA29 SEPTEMBER...
Archive» Read more..
Notis Penangguhan Kaedah Panggilan Video Bagi Pengguna Portal Ezbiz
Pelanggan yang dihargai,Dimaklumkan perkhidmatan penggunaan kaedah panggilan video bagi pengaktifan ID pengguna portal Ezbiz Online ditangguhkan berkuatkuasa 1 Ogos 2024. Pelanggan boleh menggunakan perkhidmatan berikut untuk pengaktifan akaun pengguna Ezbiz Online:1. Kiosk Tap.It berhampiran; atau2. Kaunter Perkhidmatan SSM yang berhampiran Seterusnya...
Archive» Read more..
Suruhanjaya Syarikat Malaysia Customer Care (SSMCC)
Suruhanjaya Syarikat Malaysia Customer Care (SSMCC) helps you resolve enquiries, complaints and other matters related to the products and services offered by SSM via our latest service platforms. These platforms provide a better customer experience.Our operating hours are from 8:00...
Archive» Read more..