Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) akan membuka semula operasi kaunter perkhidmatan kepada pelanggan berkuatkuasa 2 Julai 2021 (Jumaat), setiap hari bekerja bagi tempoh empat (4) jam bermula 8.15 pagi hingga 12.15 tengah hari.
Pelanggan yang mempunyai TEMUJANJI SAHAJA dibenarkan hadir berurusan di pejabat-pejabat SSM seluruh negara. Untuk membuat temujanji, pelanggan dikehendaki mengisi Borang Temujanji yang boleh diakses di portal rasmi SSM, www.ssm.com.my. Walk-in tidak dibenarkan.
Bagi semua transaksi berkaitan SSM, pelanggan boleh memanfaatkan perkhidmatan dalam talian SSM melalui pautan berikut:
(i) Rayuan kompaun - E-mel kepada ar_compliance@ssm.com.my
(j) Aduan - E-mel kepada aduan@ssm.com.my
Untuk sebarang pertanyaan dan maklumat lanjut, sila kemukakan melalui e-mel ke enquiry@ssm.com.my
Sekian, terima kasih.
1 JULAI 2021