Sign In
SSM Beroperasi Seperti Biasa Sepanjang Tempoh Sidang Kemuncak ASEAN Ke-46
​Pelanggan yang dihormati,

Ibu pejabat SSM di Menara SSM@Sentral, SSM Negeri Selangor, Kaunter Perkhidmatan Pendaftaran Perniagaan Putrajaya dan UTC Kuala Lumpur akan beroperasi seperti biasa sepanjang Sidang Kemuncak ASEAN ke-46.

Bagi mengelakkan kesulitan perjalanan akibat penutupan jalan raya, para pelanggan digalakkan memanfaatkan perkhidmatan dalam talian SSM seperti berikut:
1. Portal EzBiz - https://ezbiz.ssm.com.my​;​
2. Portal MyCoID - https://mycoid2016.ssm.com.my;
3. Portal MyLLP - https://www.ssm4u.com.my;
4. Portal MBRS - https://www.ssm4u.com.my;
5. Portal XCESS - https://www.ssm4u.com.my;
6. Portal Pembekalan Maklumat Korporat SSM:                                             
(i) SSM e-Info portal di https://www.ssm-einfo.my;
(ii) MYDATA-SSM portal di ​ https://www.myd​ata-ssm.com.m​y​;
(iii) SSM Search portal di https://www.ssmsearch.com; atau
(iv) SSM SAFEDATA portal di https://www.safedata-ssm.com.
7. Portal e-COMTRAC - https://e-comtrac.ssm.com.my;
8. Rayuan kompaun – emel kepada ar_compliance[at]ssm.com.my; 
9. Pembaharuan Perniagaan melalui Kiosk Tap.It/ Bank Simpanan Nasional (BSN) /Bank Kerjasama Rakyat Malaysia Berhad (BKRM) yang berdekatan; dan
10. Aduan – emel kepada aduan[at]ssm.com.my.

Sila layari portal rasmi SSM di pautan www.ssm.com.my untuk maklumat lanjut atau hubungi SSM Customer Care di talian​ 03-77214000​​.

Suruhanjaya Syarikat Malaysia 
22 Mei 2025


Attachments
MYGOVERNMENT
KPDNHEP myGoverment
Agensi-agensi lain di bawah KEMENTERIAN PERDAGANGAN DALAM NEGERI DAN KOS SARA HIDUP
SSM MyIPO MyCC