Pelanggan yang dihormati,
Ibu pejabat SSM di Menara SSM@Sentral, SSM Negeri Selangor, Kaunter Perkhidmatan Pendaftaran Perniagaan Putrajaya dan UTC Kuala Lumpur akan beroperasi seperti biasa sepanjang Sidang Kemuncak ASEAN ke-46.
Bagi mengelakkan kesulitan perjalanan akibat penutupan jalan raya, para pelanggan digalakkan memanfaatkan perkhidmatan dalam talian SSM seperti berikut:
6. Portal Pembekalan Maklumat Korporat SSM:
8. Rayuan kompaun – emel kepada ar_compliance[at]ssm.com.my;
9. Pembaharuan Perniagaan melalui Kiosk Tap.It/ Bank Simpanan Nasional (BSN) /Bank Kerjasama Rakyat Malaysia Berhad (BKRM) yang berdekatan; dan
10. Aduan – emel kepada aduan[at]ssm.com.my.
Sila layari portal rasmi SSM di pautan www.ssm.com.my untuk maklumat lanjut atau hubungi SSM Customer Care di talian 03-77214000.
Suruhanjaya Syarikat Malaysia
22 Mei 2025