Perkhidmatan kaunter di Menara SSM@Sentral akan kembali beroperasi seperti sediakala bermula 22 Mei 2023, lanjutan daripada pemulihan bekalan elektrik yang terganggu sejak minggu lepas.
Walaubagaimanapun, pelanggan da orang awam yang ingin berurusan dengan SSM digalakkan memanfaatkan perkhidmatan dalam talian SSM seperti berikut:
EzBiz
| e-Info
|
https://ezbiz.ssm.com.my
| https://www.ssm-einfo.my
|
MyCoID
| MyData
|
https://mycoid2016.ssm.com.my
| https://www.mydata-ssm.com.my
|
MyLLP
| MBRS
|
https://www.ssm4u.com.my
| https://www.ssm4u.com.my
|
e-COMTRAC
| XCESS
|
https://e-comtrac.ssm.com.my
| https://www.ssm4u.com.my
|
Rayuan kompaun
| Aduan
|
ar_compliance@ssm.com.my
| aduan@ssm.com.my
|
Untuk maklumat lanjut, sila hubungi Pusant Panggilan SSM melalui talian 03-77214000 atau emel ke enquiey@ssm.com.my
21 Mei 2023