Sign In
Penutupan Sementara Perkhidmatan Kaunter Di Menara SSM@Sentral

​Dimaklumkan perkhidmatan kaunter di Menara SSM@Sentral tidak dapat ditawarkan kepada pelanggan dan orang awam bermula 17 Mei 2023 hingga 19 Mei 2023 berikutan gangguan bekalan elektrik di sekitar KL Sentral.

Sebagai alternatif, pelanggan digalakkan memanfaatkan perkhidmatan dalam talian SSM seperti berikut:

(a) Portal EzBiz - https://ezbiz. ssm.com.my 

(b) Portal MyCoID - https://mycoid2016.ssm.com.my 

(c) Portal MyLLP - https://www.ssm4u.com.my

(d) Portal MBRS - https://www.ssm4u.com.my

(e) Portal XCESS - https://www.ssm4u.com.my

(d) Portal e-Info - https://www.ssm-einfo.my 

(e) Portal MyData - https://www.mydata-ssm.com.my 

(g) Portal e-COMTRAC    - https://e-comtrac.ssm.com.my  

(h) Rayuan kompaun - emel kepada ar_compliance@ssm.com.my  

(i) Aduan – emel kepada aduan@ssm.com.my 

SSM akan menawarkan semula perkhidmatan kaunter sebaik bekalan elektrik kembali pulih sepenuhnya.

18 Mei 2023​



Attachments
MYGOVERNMENT
KPDNHEP myGoverment
Agensi-agensi lain di bawah KEMENTERIAN PERDAGANGAN DALAM NEGERI DAN KOS SARA HIDUP
SSM MyIPO MyCC