Perkhidmatan kaunter di Menara SSM@Sentral akan kembali beroperasi seperti sediakala bermula 22 Mei 2023, lanjutan daripada pemulihan bekalan elektrik yang terganggu sejak minggu lepas.
Walaubagaimanapun, pelanggan dan orang awam yang ingin berurusan dengan SSM digalakkan memanfaatkan perkhidmatan dalam talian SSM seperti berikut:
EzBiz
| e-Info
|
https://ezbiz.ssm.com.my
| https://www.ssm-einfo.my
|
MyCoID
| MyData
|
https://mycoid2016.ssm.com.my
| https://www.mydata-ssm.com.my
|
MyLLP
| MBRS
|
https://www.ssm4u.com.my
| https://www.ssm4u.com.my
|
e-COMTRAC
| XCESS
|
https://e-comtrac.ssm.com.my
| https://www.ssm4u.com.my
|
Rayuan kompaun
| Aduan
|
ar_compliance[at]ssm.com.my
| aduan[at]ssm.com.my
|
Untuk maklumat lanjut, sila hubungi Pusat Panggilan SSM melalui talian 03-77214000 atau emel ke enquiry[at]ssm.com.my
21 Mei 2023