Sign In
Perkhidmatan Kaunter Di Menara SSM@Sentral Kembali Beroperasi

​Perkhidmatan kaunter di Menara SSM@Sentral akan kembali beroperasi seperti sediakala bermula 22 Mei 2023, lanjutan daripada pemulihan bekalan elektrik yang terganggu sejak minggu lepas.

​Walaubagaimanapun, pelanggan dan orang awam yang ingin berurusan dengan SSM digalakkan memanfaatkan perkhidmatan dalam talian SSM seperti berikut:

EzBiz
​e-Info 
​https://ezbiz.ssm.com.my 
​https://www.ssm-einfo.my
​MyCoID
MyData
​https://mycoid2016.ssm.com.my
​https://www.mydata-ssm.com.my 
​MyLLP
​MBRS
​https://www.ssm4u.com.my
​https://www.ssm4u.com.my
​e-COMTRAC
​XCESS
​https://e-comtrac.ssm.com.my 
​https://www.ssm4u.com.my 
​Rayuan kompaun
​Aduan
​ar_compliance[at]ssm.com.my 
​aduan[at]ssm.com.my ​


Untuk maklumat lanjut, sila hubungi Pusat Panggilan SSM melalui talian 03-77214000 atau emel ke enquiry[at]ssm.com.my
21 Mei 2023

Attachments
myGovernment
KPDNHEP myGoverment
Agencies under Ministry Of Domestic Trade And Cost Of Living
SSM MyIPO MyCC
SSM General Line
E-mail: enquiry[at]ssm.com.my
Operation Hour
Day: Monday - Friday
Service Counter: 8.15 AM - 4.15 PM
SSM Contact Centre
Telephone: +603-7721 4000
Fax: +603-7721 4001