Sign In
Pengaktifan Akaun Pengguna Bagi Perkhidmatan MyCoID dan MyLLP Boleh Dilakukan Melalui Emel Semasa Tempoh PKP

Para pelanggan yang dih ormati, 

Bagi memudahkan urusan pelanggan dalam tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP), pengaktifan akaun pengguna bagi perkhidmatan MyCOID dan MyLLP boleh dilakukan melalui emel tanpa perlu hadir ke kaunter Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM). 

Pelanggan hanya perlu mengemukakan dokumen-dokumen yang dikehendaki melalui saluran emel berikut: 

PENGAKTIFAN AKAUN PENGGUNAE-MEL
MyCOID/ MyLLPubmhq@ssm.com.my

 

Maklumat lanjut mengenai dokumen-dokumen yang diperlukan berserta tatacara boleh didapati di portal rasmi SSM www.ssm.com.my 

SSM komited meluluskan pengaktifan akaun pengguna dalam tempoh tiga (3) hari bekerja dan keutamaan akan diberikan kepada permohonan pengguna dari negeri di bawah PKP. 

Bagi sebarang pertanyaan, sila hubungi Pusat Panggilan SSM di talian 03-7721 4000 atau emel ke enquiry@ssm.com.my . 

Sekian, terima kasih.

 

SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA
12 Januari 2021 ​


Attachments
myGovernment
KPDNKK myGoverment
Agencies under Domestic Trade and Consumer Affairs Ministry (KPDNHEP)
SSM MyIPO MyCC
SSM General Line
E-mail: enquiry[at]ssm.com.my
Operation Hour
Day: Monday - Friday
Service Counter: 8.15 AM - 4.15 PM
SSM Contact Centre
Telephone: +603-7721 4000
Fax: +603-7721 4001