Pelanggan yang dihormati,
Ibu pejabat SSM di Menara SSM@Sentral, SSM Negeri Selangor, Kaunter Perkhidmatan Pendaftaran Perniagaan Putrajaya dan UTC Kuala Lumpur akan beroperasi seperti biasa sepanjang Sidang Kemuncak ASEAN ke-46.
Bagi mengelakkan kesulitan perjalanan akibat penutupan jalan raya, para pelanggan digalakkan memanfaatkan perkhidmatan dalam talian SSM seperti berikut:
1. Portal EzBiz - https://ezbiz.ssm.com.my;
2. Portal MyCoID - https://mycoid2016.ssm.com.my;
3. Portal MyLLP - https://www.ssm4u.com.my;
4. Portal MBRS - https://www.ssm4u.com.my;
5. Portal XCESS - https://www.ssm4u.com.my;
6. Portal Pembekalan Maklumat Korporat SSM:
(i) SSM e-Info portal di https://www.ssm-einfo.my;
(ii) MYDATA-SSM portal di https://www.mydata -ssm.com.my;
(iii) SSM Search portal di https://www.ssmsearch.com; atau
(iv) SSM SAFEDATA portal di https://www.safedata-ssm.com.
7. Portal e-COMTRAC - https://e-comtrac.ssm.com.my;
8. Rayuan kompaun – emel kepada ar_compliance@ssm.com.my;
9. Pembaharuan Perniagaan melalui Kiosk Tap.It/ Bank Simpanan Nasional (BSN) /Bank Kerjasama Rakyat Malaysia Berhad (BKRM) yang berdekatan; dan
10. Aduan – emel kepada aduan@ssm.com.my.
Sila layari portal rasmi SSM di pautan www.ssm.com.my untuk maklumat lanjut atau hubungi SSM Customer Care di talian 03-77214000
Suruhanjaya Syarikat Malaysia
22 Mei 2025