Sign In
Pejabat SSM Di Lembah Klang Beroperasi Seperti Biasa
Pelanggan yang dihormati,

Semua pejabat SSM di Lembah Klang iaitu Menara SSM@Sentral, SSM Selangor, Pusat Perkhidmatan SSM Putrajaya dan UTC KL akan terus beroperasi sepanjang tempoh Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) mengikut waktu operasi biasa.

Walau bagaimanapun, pelanggan diwajibkan membuat temujanji online bagi semua urusan kecuali untuk pengaktifan akaun pengguna EzBiz sahaja. 

Temujanji online boleh dibuat melalui pautan berikut:
https://www.ssm.com.my/Pages/Borang-Temujanji.aspx​

Para pelanggan juga dinasihatkan untuk memanfaatkan sepenuhnya perkhidmatan atas talian yang telah disediakan seperti berikut:

i. Portal Ezbiz- https://ezbiz.ssm.com.my/
bagi urusan berkaitan perkhidmatan pendaftaran perniagaan (tunggal/perkongsian);

ii. Portal MyCOID- https://mycoid2016.ssm.com.my/
bagi urusan berkaitan perkhidmatan pendaftaran syarikat;

iii. Portal MyLLP- https://www.myllp.com.my/
bagi urusan berkaitan perkhidmatan pendaftaran Perkongsian Liabiliti Terhad;

iv. Portal e-Info- https://www.ssm-einfo.my/
Portal MyData- https://www.mydata-ssm.com.my/
bagi urusan berkaitan maklumat korporat syarikat dan perniagaan

v. Portal MBRS- https://www.ssm4u.com.my
bagi urusan berkaitan serah simpan penyata tahunan dan kewangan; dan

vi. Portal e-secretary- https://esecretary.ssm.com.my/
bagi urusan berkaitan pendaftaran setiausaha syarikat.

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi Pusat Panggilan SSM melalui talian 03-7721 4000 atau emel ke enquiry@ssm.com.my​


Attachments
myGovernment
KPDNHEP myGoverment
Agencies under Ministry Of Domestic Trade And Cost Of Living
SSM MyIPO MyCC
SSM General Line
E-mail: enquiry[at]ssm.com.my
Operation Hour
Day: Monday - Friday
Service Counter: 8.15 AM - 4.15 PM
SSM Contact Centre
Telephone: +603-7721 4000
Fax: +603-7721 4001