Sign In

​​​

Borang Temujanji 


  1. Bagi memastikan SOP keselamatan dan kesihatan dipatuhi dalam mengekang penularan wabak Covid-19, para pelanggan perlu membuat temujanji sebelum hadir berurusan di mana-mana pejabat SSM.
  2. Pelanggan perlu mengisi borang temujanji online.
  3. Pelanggan akan menerima emel pengesahan daripada SSM sekiranya slot temujanji diluluskan.
  4. Emel pengesahan perlu dibawa sebagai bukti ketika hadir berurusan di SSM.
  5. Para pelanggan dinasihatkan supaya hadir pada tarikh dan masa yang ditetapkan.
  6. Bagi urusan dropbox dan pengaktifan ID Ezbiz/ MyCOID/ MyLLP/ MBRS, pelanggan TIDAK PERLU membuat temujanji.
Sila lengkapkan butiran di bawah.
 

Nama : *

No Kad Pengenalan : * (cth: 700911116565)

No Telefon : * (cth: 0121234567)

Alamat : *

Bandar : *

Poskod : *

Negeri : *

Emel : *

Pejabat SSM yang akan dikunjungi : *

Tarikh Temujanji : *

Waktu Temujanji : *

Tujuan Temujanji : *

SSM Putrajaya dan UTC Pudu hanya menawarkan perkhidmatan perniagaan/Enterprise/ROB sahaja.

Pusat Perkhidmatan SSM Langkawi hanya menawarkan perkhidmatan dalam talian melalui EzBiz & Kiosk SSM.

Butiran Temujanji : *  

 
 
myGovernment
KPDNKK myGoverment
Agencies under Domestic Trade and Consumer Affairs Ministry (KPDNHEP)
SSM MyIPO MyCC
SSM General Line
E-mail: enquiry[at]ssm.com.my
Operation Hour
Day: Monday - Friday
Service Counter: 8.15 AM - 4.15 PM
SSM Contact Centre
Telephone: +603-7721 4000
Fax: +603-7721 4001