Sign In

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

                                        Pelanggan yang dihormati,​​

                                        Perkhidmatan kaunter SSM telah mula beroperasi pada 13 Mei 2020. Pelanggan perlu mengisi borang temujanji dan mendapatkan slot temujanji sekurang-kurangnya 48 jam
            ​                            sebelum hadir ke mana-mana pejabat SSM. Pelanggan akan menerima emel pengesahan daripada SSM sekiranya slot temujanji diluluskan. Emel pengesahan perlu dibawa
                                        sebagai bukti ketika hadir berurusan di SSM. Para pelanggan dinasihatkan supaya hadir pada tarikh dan masa yang ditetapkan.​

                                        Selaras dengan saranan kerajaan dalam usaha membendung penularan pandemik Covid-19, pelanggan yang hadir ke pejabat SSM hendaklah melengkapkan Borang Deklarasi 
                                        Kesihatan melalui imbasan QR Code MySejahtera. Berikut adalah QR Code MySejahtera untuk SSM KL Sentral, manakala untuk QR Code bagi pejabat negeri SSM yang lain boleh
                                        klik DISINI​ :

                                                                                                                                                      

Borang Temujanji 


Sila lengkapkan butiran di bawah.
 

Nama : *

No Kad Pengenalan : * (cth: 700911116565)

No Telefon : * (cth: 0121234567)

Alamat : *

Bandar : *

Poskod : *

Negeri : *

Emel : *

Pejabat SSM yang akan dikunjungi : *

Tarikh Temujanji : *

Waktu Temujanji : *

Tujuan Temujanji : *

SSM Putrajaya dan UTC Pudu hanya menawarkan perkhidmatan perniagaan/Enterprise/ROB sahaja.

Pusat Perkhidmatan SSM Langkawi hanya menawarkan perkhidmatan dalam talian melalui EzBiz & Kiosk SSM.

Butiran Temujanji : *  

 
 
myGovernment
KPDNKK myGoverment
Agencies under Domestic Trade and Consumer Affairs Ministry (KPDNHEP)
SSM MyIPO MyCC
SSM General Line
E-mail: enquiry[at]ssm.com.my
Operation Hour
Day: Monday - Friday
Service Counter: 8.15 AM - 4.15 PM
SSM Contact Centre
Telephone: +603-7721 4000
Fax: +603-7721 4001